13 Şubat 2011 Pazar

susmak istiyorum

ne kadar zormuş SENİ SEVİYORUM demek. oysa eskiden nekadarda kolay dökülürdü d
limden . sanmayın ki anlamsız ve basitti. aksine eskinin verdiği anlamdı bugün bu sözcüğü anlamsızlaştıran. sevgiyi tatmaktı, tanımaktı bugünü zorlaştıran.
evet sevdim, hemde çok sevdim. hani sıradan insanların sıradan sevgilerine armağan ettiği SENİSEVİYORUM değildi benim sevgim. SENİ SEVİYORUM derken ısınmaya başlardı yüreğim,titreyen bir yürek olurdu içimde, başka sözcük gelmezdi arkasından, yüreğimdeki titrreme ve sıcaklık anlatırdı geriye kalan herşeyi. gözlerimin içi gülerdi ürkekçe. tek sözcük yetermi demeyin aşkı anlatmaya, YETER. bazen bu bile fazla gelir. gerek yoktur sözcüklere, yürekten yüreğe dokunan bir sıcaklık kelimeleri, cümleleri anlamsızlaştırır ve susarsın. suskunluğunda bulursun herşeyi. en derin duyguyu, aşkı tadarsın. konuşmasını beklersin ama susmasını seversin. suskunluğundaki bakışını, kelimelerin çaresizliğini hissedersin.
işte böyle bir sevgiden sonra sevgisizlik bir boşluktan ibaret. binlerce kez söylediğim, yüreğimden sözcüklere dökülen bu kelimeri bir kez bile söyleyememek çok acı. seni seviyorum diyememek suskunlaştıran. oysa ben; SENİ SEVİYORUM deyip SUSMAK İSTİYORUM

30 Ocak 2011 Pazar

bir damla göz yaşı

yüreğimdeki bir damla gözyaşının içinde saklı hayatım. özlemim, sevinçlerim, ayrılıklarım ve pişmanlıklarım. bedenimle ruhumla bütünleşen bir damla yaş beni umutsuzca ve çaresizce bırakan.herşey onda gizli benim bile anlamadığım sırlar.
evet çok kişiye saçma gelen o meşhur klasik cümlelerin sahibi o. ÇARESİZİM NEDENİNİ BİLMİYORUM, KENDİMİ ANLATAMIYORUM, BÖLE OLSUN İSTEMEZDİM...... ve buna benzer benimde anlayamadığım ve anlatamadığım bir sürü cümlenin yaratıcısı yüreğimdeki bir damla göz yaşında gizli duruyo. açıp bakamıyorum gücümde yetmiyo anlamaya çalışmaktan anlatamamaktan yoruLdum ve sustum hep... çaresizliği umutsuzluğu kaçışı oynadım hep. kaçak cevaplarda avuttum kendimi.
NEDEN KİMSE İNANMAZ BUNA ÇARESİZİM, OLMUYOR, BEN İSTESEMDE OLMUYOR.. NEDEN Mİ? BENDE SORUYORUM AMA O BİR DAMLA GÖZ YAŞI BANADA CEVAP VERMİYOR.
AMA HEP GÜLÜMSÜYOR ONDANDA VAZGEÇEMİYORUM..
ve kimse sormasın nedenini BEN SUSMAK İSTİYORUM....