30 Ocak 2011 Pazar

bir damla göz yaşı

yüreğimdeki bir damla gözyaşının içinde saklı hayatım. özlemim, sevinçlerim, ayrılıklarım ve pişmanlıklarım. bedenimle ruhumla bütünleşen bir damla yaş beni umutsuzca ve çaresizce bırakan.herşey onda gizli benim bile anlamadığım sırlar.
evet çok kişiye saçma gelen o meşhur klasik cümlelerin sahibi o. ÇARESİZİM NEDENİNİ BİLMİYORUM, KENDİMİ ANLATAMIYORUM, BÖLE OLSUN İSTEMEZDİM...... ve buna benzer benimde anlayamadığım ve anlatamadığım bir sürü cümlenin yaratıcısı yüreğimdeki bir damla göz yaşında gizli duruyo. açıp bakamıyorum gücümde yetmiyo anlamaya çalışmaktan anlatamamaktan yoruLdum ve sustum hep... çaresizliği umutsuzluğu kaçışı oynadım hep. kaçak cevaplarda avuttum kendimi.
NEDEN KİMSE İNANMAZ BUNA ÇARESİZİM, OLMUYOR, BEN İSTESEMDE OLMUYOR.. NEDEN Mİ? BENDE SORUYORUM AMA O BİR DAMLA GÖZ YAŞI BANADA CEVAP VERMİYOR.
AMA HEP GÜLÜMSÜYOR ONDANDA VAZGEÇEMİYORUM..
ve kimse sormasın nedenini BEN SUSMAK İSTİYORUM....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder