13 Şubat 2011 Pazar

susmak istiyorum

ne kadar zormuş SENİ SEVİYORUM demek. oysa eskiden nekadarda kolay dökülürdü d
limden . sanmayın ki anlamsız ve basitti. aksine eskinin verdiği anlamdı bugün bu sözcüğü anlamsızlaştıran. sevgiyi tatmaktı, tanımaktı bugünü zorlaştıran.
evet sevdim, hemde çok sevdim. hani sıradan insanların sıradan sevgilerine armağan ettiği SENİSEVİYORUM değildi benim sevgim. SENİ SEVİYORUM derken ısınmaya başlardı yüreğim,titreyen bir yürek olurdu içimde, başka sözcük gelmezdi arkasından, yüreğimdeki titrreme ve sıcaklık anlatırdı geriye kalan herşeyi. gözlerimin içi gülerdi ürkekçe. tek sözcük yetermi demeyin aşkı anlatmaya, YETER. bazen bu bile fazla gelir. gerek yoktur sözcüklere, yürekten yüreğe dokunan bir sıcaklık kelimeleri, cümleleri anlamsızlaştırır ve susarsın. suskunluğunda bulursun herşeyi. en derin duyguyu, aşkı tadarsın. konuşmasını beklersin ama susmasını seversin. suskunluğundaki bakışını, kelimelerin çaresizliğini hissedersin.
işte böyle bir sevgiden sonra sevgisizlik bir boşluktan ibaret. binlerce kez söylediğim, yüreğimden sözcüklere dökülen bu kelimeri bir kez bile söyleyememek çok acı. seni seviyorum diyememek suskunlaştıran. oysa ben; SENİ SEVİYORUM deyip SUSMAK İSTİYORUM

30 Ocak 2011 Pazar

bir damla göz yaşı

yüreğimdeki bir damla gözyaşının içinde saklı hayatım. özlemim, sevinçlerim, ayrılıklarım ve pişmanlıklarım. bedenimle ruhumla bütünleşen bir damla yaş beni umutsuzca ve çaresizce bırakan.herşey onda gizli benim bile anlamadığım sırlar.
evet çok kişiye saçma gelen o meşhur klasik cümlelerin sahibi o. ÇARESİZİM NEDENİNİ BİLMİYORUM, KENDİMİ ANLATAMIYORUM, BÖLE OLSUN İSTEMEZDİM...... ve buna benzer benimde anlayamadığım ve anlatamadığım bir sürü cümlenin yaratıcısı yüreğimdeki bir damla göz yaşında gizli duruyo. açıp bakamıyorum gücümde yetmiyo anlamaya çalışmaktan anlatamamaktan yoruLdum ve sustum hep... çaresizliği umutsuzluğu kaçışı oynadım hep. kaçak cevaplarda avuttum kendimi.
NEDEN KİMSE İNANMAZ BUNA ÇARESİZİM, OLMUYOR, BEN İSTESEMDE OLMUYOR.. NEDEN Mİ? BENDE SORUYORUM AMA O BİR DAMLA GÖZ YAŞI BANADA CEVAP VERMİYOR.
AMA HEP GÜLÜMSÜYOR ONDANDA VAZGEÇEMİYORUM..
ve kimse sormasın nedenini BEN SUSMAK İSTİYORUM....

14 Kasım 2010 Pazar

yıllar

bugün yeniden öldüm dirildim. dirilmek istemedim ama yine dinletemedim. acı var sıkıntı var yolunda değil sanki hiç birşey. yıllar öğretemedi bana aşkı mutluluğu sevinci. acıyı yaşamak sandım susmayı sevdim sebepsizce ve aptalca. ben bugün bi kez daha bittim. tükendim sanıyodum ama yine bittim anlamadım mı emin ol anlamadım sadece bittim..

12 Kasım 2010 Cuma

insan yaşamı parçalardan ibaret. bir tek parçam var hayata gülümsemeyen. güler yüzlü sessiz sakin bilinen adamın karanlık bir mabedi var, görmedikleri bir parçası var. gören olur mu bilmem ama topyekün düşününce seviyorum yaşamayı. bırakalım tek bir parçamda suskun kalsın konuşmasın gülümsemesin hayata. o sadece benle karanlığı ve suskunluğu paylaşsın. beni tanısın başkası bilmesin sadece sussun ve benim olsun. bütün hayatımı paylaşıyorum bırakın oda bana kalsın

neden?

ne kadar sık kullanmaya başladım artık bu kelimeyi. hep bi soru işareti olmaya başladı hayatım. ne yapmaya çalışıyorum, neden böle yapıyorum ve buna benzer anlamlı ama anlamsızlaştırdığım bir sürü soru. cevap aramakta sorularla başbaşa kalmakta yoruyor artık.. istediğim ne peki? ne yapıyım derken yine sorularda buluyorum kendimi. çıkış yolu aramakta istemiyorum artık alışkanlık mı yaptı yoksa bu şekilde hayat daha keyiflimi bilmiyorum ama yaşıyorum. çığlıklar içinde susuyorum yine.

29 Ekim 2010 Cuma

susuyorum

kendi hayatımın çıkmaz sokaklarında köleleşiyorum. geceye karanlığa yalnızlığa boyun eğiyorum. susuyorum. susuyorum çünkü suskunluğumda çektiğim acıya biat ediyorum. kaçmak,kurtulmak daha da anlamsız geliyo sanki. yarım kalan hayatımı toparlayamazken daha fazla parçalara ayırmak istemiyorum. susuyorum

25 Eylül 2009 Cuma

YARINLARA İNAT DÜNÜ YAŞAMAK...

3 YIL OLDUU...
GEÇMİŞİN GÖLGESİNDE NEFES ALMAYA ÇALIŞTIM. NE DÜNE DÖNEBİLDİM NE DE YARINLARA ADIM ATABİLDİM. GEÇMİŞİN HAYALLERİNDE UMUTLARINDA, HEP AYNI UMUTLARI HAYALLERİ TAZELEDİM. YENİLERİNİ KOYAMADIM YERİNE. BAZEN ZOR GELDİ NEFES ALMAK BAZEN BİR BAHAR KOKUSUYLA GEÇMİŞTEN KALAN ANILARLA, PİŞMAN OLMADAN, YAŞAMAYI SEVEREK ÇEKTİM İÇİME HAYATI,
ÇOĞU KEZ ARTIK ZAMANI GELDİ, ARTIK GEÇMİŞ YOK DEDİM. AMA KENDİMİ KANDIRMAYA ÇALIŞMAKTAN ÖTEYE GİDEMEDİM. SAATLERİ, GÜNLERİ, HAFTALARI, AYLARI, YILLARI TÜKETTİM BİR BİR. GEÇEN ZAMAN SİLEMEDİ BENDEKİ SENİ. UZUN BİR YOLDU SENSİZLİK AMA HEP GERİYE BAKARAK YÜRÜDÜM YOLLARDA. SEN VARDIN ATTIĞIM HER ADIMDA, ALDIĞIM HER NEFESTE.
ŞİMDİ GERİYE BAKMAYA GEREK KALMADI DİYORUM ARTIK SEN VARSIN YOLUMDASIN. AMA ARTIK SENDE SUSKUNSUN. YAN YANAYIZ AMA ELLERİMİZİ KAVUŞTURMAYA KORKUYORUZ BİŞEY DİYEMİYORUZ SUSUYORUZ.
ALIŞMIŞIZ DÜNLE YAŞAMAYA YARINLARA KOŞAMIYORUZ...