12 Kasım 2010 Cuma

insan yaşamı parçalardan ibaret. bir tek parçam var hayata gülümsemeyen. güler yüzlü sessiz sakin bilinen adamın karanlık bir mabedi var, görmedikleri bir parçası var. gören olur mu bilmem ama topyekün düşününce seviyorum yaşamayı. bırakalım tek bir parçamda suskun kalsın konuşmasın gülümsemesin hayata. o sadece benle karanlığı ve suskunluğu paylaşsın. beni tanısın başkası bilmesin sadece sussun ve benim olsun. bütün hayatımı paylaşıyorum bırakın oda bana kalsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder