12 Kasım 2010 Cuma
neden?
ne kadar sık kullanmaya başladım artık bu kelimeyi. hep bi soru işareti olmaya başladı hayatım. ne yapmaya çalışıyorum, neden böle yapıyorum ve buna benzer anlamlı ama anlamsızlaştırdığım bir sürü soru. cevap aramakta sorularla başbaşa kalmakta yoruyor artık.. istediğim ne peki? ne yapıyım derken yine sorularda buluyorum kendimi. çıkış yolu aramakta istemiyorum artık alışkanlık mı yaptı yoksa bu şekilde hayat daha keyiflimi bilmiyorum ama yaşıyorum. çığlıklar içinde susuyorum yine.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder